Hurra!

För Lisa idag!!

Lisa är min låtsasmamma eller vad jag ska kalla det.
Pappa och Lisa har varit ihop sen jag var typ 6 år eller nåt iallafall.



Den här bilden är från i somras då vi var i stugan och Cornelia hade fått massor av myggbett och Lisa smörjde in henne med "posholja" eller vad det hette. Det kommer från nån växt som lindrar klådan, och det är hennes syster som tillverkat oljan. Suveränt!

Lisa älskar barn och det finns ingen som kan prata med barnen på det sätt som hon gör.
På det bredaste Lyckselemålet berättar hon om när hon var i skogen som liten med sin pappa och berättelser om sina syskon och vad som gjorde när dom var små.

Jag har pratat med henne ikväll och dom var i stugan och dom hade ätit entrecote och sen skulle det bli tårta.
Vi småpratade om den kommande semestern och hur vi ska lägga upp allting för att det ska funka med våra semestrar samtidigt som dom är i stugan och lite sånt.
Och det gick ju bra.

Hur som helst.
Grattis igen Lisa! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR