Kväll.



Och Amelie har beställt tacos och är överlycklig över att äta lagad mat, och både hon och Robert är lite slitna och hesa.
Dom berättar om alla band dom kollat på och vad dom ätit och hur toaletterna såg ut. Hur det var på campingen och alla männsikor dom träffat.
Amelie vill tillbaka :)
Och jag känner mig inte direkt purung eftersom de flesta banden dom pratar om vet jag inte ens vad det är för några :/

Nu har dom gått och lagt sig och vi ska jag bara få isäng Cornelia som lyckats vända på dygnet på bara några dar.
I morgon är det fotbollsskola för henne.

Elisabet

Ja, jag minns oron när döttrarna var tonåringar och skulle iväg på - inte festivaler, för det fanns det inga i närheten - men dans i Norsjö och Lycksele och bilfärder hem mitt i natten ....

Jessica

Åh, i Lycksele har man ju varit på dans många gånger förstås och på Rännar´n i Norsjö ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR