Njuter av lugnet.

 
I morse var det tungt att kliva upp och cykla till jobbet.
Det blev sent igår, vi hade jättetrevligt med massor med mat och trevligt sällskap.
Mat, dryck och en hel del lekar :)
Klockan var nämare två innan jag städat undan i köket och gick och la mig.
 
Slutade jobba klockan fyra idag, handlade lite och cyklade hem.
Släppte ut Freja på baksidan och pratade med grannarna en stund, sen drog Peter och Cornelia iväg med våra andra grannar, dom som vi firade midsommar med, och skulle fiska. Och där är dom ännu.
Amelie är hos Robert så jag och Freja är solo hemma och och jag har ätit rester från igår och hällt upp en skål med godis och sträcker ut mig i soffan och njuuuuter.
 
Så här såg Freja ut igår efter att hon varit ute någon timme.
Helt däckad på soffan trots massor med folk här och spring in och ut på altanen.
 
 
Som jag älskar den här kissen.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR