Teknikens under.

Ibland märker man hur otrolig beroende man är av att allt ska fungera..
 
För det första fungerar inte blogg.se-appen som gör att man kan mobilblogga (nu snackar vi i-landsproblem), sen ligger 3´s nät nere hela dagen så jag har ingen mottagning alls på in mobil..
 
Sen har scannern i Posten på jobbet slutat fungera så det gick inte att ankomstregistrera paket, och där stod det två hela burar med paket och kunderna kom in glada i hågen med sina avier och ville hämta ut paket så det var bara att rota fram paketet som just den kunden ville ha bland alla andra hundra paket. I vanliga fall så ankomstregistrerar vi paketen med en scanner (som fungerar) och då när kunden kommer scannar man in avin i datorn och då står det precis på vilken hylla paketet ligger på.)
Till sist (kl 16...,) kom det iaf en reparatör som fixade en ny.
Pust.
 
 
Så här såg det ut utanför mitt jobb idag, det har störtregnat precis hela dagen.
 
Väl hemma var jag hungrig, och det var jättelänge sedan jag åt en toast, så det fick det bli till kvällsfika.
 
 
Och nedanför mig ligger Freja.
Som en liten hund.
 
 
 

Elisabet

Och hos oss slocknade tv:n igårkväll, liksom då också telefonen (den stationära) och internet via mobilen.

Tur att det finns dvd - så kunde Emil titta på det i stället - ,-)

Svar: Inte för att man är beroende... ;)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR