Dagen idag...hittills.

Ledig dag idag och efter min familj åkt iväg till skola och jobb så somnade jag om en stund.
Hade tänkt att jag skulle ut och sprnga med jag ställde mig på crossen istället.

Sen har jag badat länge och ätit lunch och sen kom Robert och Amelie hem så dom har gjort läxa och ätit och vilat.

Amelie har ensamle ikväll som vi ska åka och titta på :)
Nu har jag tvättat 3 maskiner tvätt och ska strax hänga ut lakan på tork (för första gången i år, härligt!), sen ska vi åka. (Måste fixa lite ärenden på stan innan Amelies uppträdande.)

Den här lilla kissen har "hjälpt" mig att städa idag :)
Det är verkligen Följa John, hon går efter mig hela tiden, då jag dammtorkar, diskar, hänger tvätt..
Hela tiden nära, nära.
Jag är så lycklig över den här lilla katten!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR