Jag och mina vårtecken ;)

Men det här är väl ett.
Barnen som spelar ruta på gatan.





Efter jobbet idag åkte jag ut till Västerås "nya" köpcentrum, där det finns massor av butiker och IKEA.
Jag har bara varit där en gång sedan dom öppnade i september (ja, ni hör ju själv...storshopparn..)
Jag handlade på mig massor av ljus och handdukar på IKEA.
Sen in på hm för att köpa lite tigts och sånt till Cornelia och så gick jag in på Countryhouse såklart.
Himmel så mycket fint!!
Blev en ugnsform och doftljus.

Sen snabbade mig hem för Cornelia hade handbollsmatch kl 15.
Dom förlorade men Cornelia är nöjd med matchen och hon spelade bra och gjorde två mål.
Kul!

Nu ska jag dricka te och så ska vi kolla på "Kontoret" :)

Elisabet

Jag tror att det är så, att om man jobbar i butik, då är man inte direkt jättesugen på att stå i kö i en annan butik - ja, när man är ledig - ,-)

Svärmor

Lilla spralliga Corre. Världens goaste.

Jessica

Elisabet - så är det sannerligen! :)



Svärmor - Ja, sprallig är hon allt "lilla" damen :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR