Musik.

Jag tror dom flesta människor förknippar musik med vissa människor, eller vissa upplevelser i livet.
Ibland när man lyssnar på musik kan man till och med känna dofter eller minnas själva känslan när man lyssnade på den musiken just då. Man minns allt så starkt!
 
Den här låten har jag faktiskt inga minnen till alls, men alltid då jag lyssnar på den så tänker jag på min storebror och vår barndom. Fråga mig inte varför, det är bara så.
Jag tänker på oss då vi var barn och så nära man kan vara varandra som syskon och hur min storebror för alltid är min stora trygghet.



 

"När vi växte upp, lekte livet, vi var evighetens hopp, det var helt självklart att vår framtid skulle bli, helt oförbrukat fri..
Somrar svepte fram,
jorden värmde våra fötter där vi sprang
Rågen gungade, och gräset växte grönt.
Hela livet var så skönt."

Den här bilden nedan är tagen på Rogers 40 års fest.
Det är Lina (vår halvsyster), Roger och jag.
Det var sporttema på festen (såklart!) Jag och Lina är självklart ryttarinnor!




Elisabet

Vilken stilig bror du har, jag trodde först - på den övre bilden - att det var "Sting" ,-)

Jessica

Tack Elisabet! Det tycker jag också! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR