Söndagkväll...

... och jag är trött så trött.
Jag och Peter satt uppe länge i går och jag har sovit dåligt och Freja har jamat och jamat hela morgonen, så jag inte kunde sova. (Jag tror den lilla damen börjar bli könsmogen, så i morgon blir det ett samtal till veterinären för att boka tid för sterilisering.)
 
Sen har det varit fullt upp och nu har jag äntligen satt mig i en renbäddad säng med täcken och kuddar som hängt ute hela dagen på vädring.

Idag hade jag ingen större lust att springa, men jag har lovat mig själv att göra det, så det var bara att knyta på sig dojjorna och ut på en sväng.

 

(Så här "pigg" såg jag ut innan ;) )

Men jädrar vad det gick! Jag hade hur mycket ork som helst! Så skön känsla! :)

Sen har jag pratat med pappa och Lisa i telefonen, lagat kassler till middag och fixat med tvätten, detta evighetsgöra ;)

Hoppas ni har haft en bra söndag!

Micke

Haft det mycket lugnare :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR