Torsdag.


Fina nya frimärken på jobbet.
 
En helt vanlig torsdag.
Börjar jobba kl 8, bakar bröd och fixar brödavdelningen.
Fika kl 9 med mina fina arbetskompisar, sen är det kassan en stund och sen sitter jag på kontoret och förbereder nästa veckas priser och går igenom annat som ska göras och ringer lite samtal.
Lunch kl 13 och sen prat med brödleverantörer och sen sitter jag faktiskt i kassan fram till 18.
Eller jag sitter aldrig, jag står alltid i kassan.
Men jag finns i kassan iaf och det tycker jag är jätteroligt.

Sen efter jobbet byter jag om till löparkläderna och jag springer hem i spöregnet.
Att det regnar bryr mig inte ett dugg.


Hemma och det droppar från kepsen ;)

Lagade mat som jag och Cornelia åt framför tv´n.
Tvättade en maskin och sen kl 21 superduperserien Revenge som är så fruktansvärt bra.

Så.

Det var lite av min dag.
Intresseklubben har antecknat va? ;)

Elisabet

Absolut!

Och jag sitter heller aldrig i kassan .., jag vill vara i samma höjd som kunden och står jag, får jag aldrig ont i nacken eller axlarna!

Visst är dom fina dom nya frimärkena! Beställde hem ett par omgångar till igår, plus hönsmärkena som jag bara ÄLSKADE!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR