Vad trött jag blir.

Skyndar mig ut från jobbet och ska sätta mig på cykeln och ska skynda mig hem.
Vi är bortbjudna på middag kl 18:30 så det är lite halvstressad.

Inser att min fina cykel är stulen :(


Svärmor

Åh nej. Så arg man blir. Hade du låst den? Gud så fräckt! Kram

Carola

=( Men va trist =( Hoppas du får den tillbaka! Kram

Micke

Jobbigt!

Det enda på två hjul jag blivit av med vad moppen som 16-åring (men den fick jag tillbaka efter nästan 3mån).

Elisabet

Cykeltjuvar borde sättas i stupstock på stora torget och sitta där och skämmas dagen lång!

Jag förlorade två cyklar och en moped i Ystad och hade lätt kunnat sätta ett skott i rumpan på respektive tjuv!

Jessica

Tack alla.

Ja, cykeln var låst.. Så himla tråkigt.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR