Vårruset :)



ICA Hökåsen-teamet :) Mina kära jobbarkompisar!
Jag, Mona-Liza, Marie, Johanna och Khak. Lisa och Maria var oxå med, men hade inte hunnit komma då jag tog bilden.

Åh så himla, himla kul det var!!
Jag har ju sprungit det tidigare några gånger, men det är flera år sen.
Och sån jädra skön känsla då det kändes som jag hade hur mycket ork som helst!
Otroligt fint väder oxå, 23 grader och som tur var blåste det.



Man kan ju nästan tro att man är utomlands med palmer och strålande solsken.






Efteråt.
Grymt nöjda tjejer :)



Då jag cyklar hem är det magiskt vackert ute.



Innehållet i min goodiebag..



"Medaljen" :)

Jag tror att jag kommer att sova gott inatt..., cykla till jobbet, jobba 7-18, springa Vårruset och cykla hem.

Härliga tider.

Anonym

Det var jätte kul verkligen! :) Och härligt jobbat Jessica! (Alla andra med såklart;) Vi får väl sikta på att göra om det. ;) Kram Johanna

Jessica

Johanna, det måste vi absolut göra om! :)

Kram, kram!

ärmor

Fin medalj! Du ligger verkligen i. Bravo!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR