E F I T 27 november 2012.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.
 
Tisdag och ledig dag.
(Ni får ursäkta den urdåliga bildkvalitén.)

00:10
Sitter uppe efter en lång arbetsdag.
Det är varmt och skönt från kaminen, Freja ligger brevid och sover och jag njuter av lugnet.
 
 
07:00
Vaknar.
Mörkt och tyst och varmt.
Ligger kvar under täcket.
Cornelia kliver upp och gör frukost
Saknar.
 
08:00
Har duschat och sminkar mig lite.
 
09:00
Kaffe, pepparkaka och nyhetsmorgon.
 
10:00
Älskade fina Freja.
 
11:00
Startar en tvättmaskin.
 
12:00
Ringer runt till olika verkstäder och jämför priser på reparation av Volon. (Man kan ju få magont för mindre,,)
 
13:00
Gör en julmusiklista på Spotify.
 
14:00
Är ute i skogen och plockar granris och mossa :)
 
15:00
Freja igen :)
 
16:00
Får besök av S och hennes gulliga barn.
 
17:00
Lagar mat.
 
18:00
Tar en powernap.
 
19:20
Cornelia spelar gitarr.
 
20:00
Fortsatt soffhäng.
 
Det får bli sista bilden för idag.
På återseende!
 

Vilken gosig katt. Jag saknar mina som inte finns längre när jag ser din fina.

Kattis

Besöker din EFIT. Bilar och tänder borde vara gratis!

Ruta Ett

Åh, fina Freja! Så sööööt hon är!

Svar: Tack, ja hon är underbar :)
Jessica

Kakan

Pepparkakor och kaffe är gott...
Ha det bra!
Kram Kakan

Elisabet

Vilken snygg handstil du har! Textar du skyltar?

Svar: Tack Elisabet! Ja, jag gjorde på mitt förra jobb men nu har vi en kille på jobbet som textar mycket snyggare :)
Jessica

Ariella

Hej!
Kikar in då din dag.

Brincken

Fina bilder:)Puss fina <3

Svar: Puss <3
Jessica

Anna

Verkar ha vart en skön tisdag. Mossa plockade jag för någon vecka sedan.

// Anna

Svärmor

Underbara bilder, underbara Corre. Ska plocka mossa idag. Har snöat lite men man får väl krafsa. Kramar till er.

Svar: Kram
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR