Lördag.

Jobbat mellan 8-15:30.
Bakat bröd, fyllt på mängder av frukt och grönt (strykande åtgång på clementiner och apelsiner i nät bl.a.), suttit (eller stått, jag sitter aldrig) i kassan, varit i posten. Skrattat och skämtat med mina härliga jobbarkompisar.

Just nu ligger jag i badet och bloggar från mobilen, med ett glas vin och Freja på badkarskanten. Ja, hon är en social och väldigt personlig katt :)
Sen blir det kyckling till middag och "Så mycket bättre" på tvn.

Ha en fin lördagkväll!
(Och idag är det en månad till julafton! :)


Anna

Åh va jag saknar våra helger!!! Å dig så klart! :)
Kram

Svar: Anna, jag saknar dig! Kram
Jessica

brincken

Puss o kram fina du <3

Svar: Puss och kram <3
Jessica

Elisabet

Nån gång när vi åker norröver, ska jag titta in i er butik där alla ser så trevliga ut!

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra Elisabet! :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR