Veckan genom mobilen.

Oj, vilken dålig uppdatering det varit här :)
Har ju jobbat och allt annat som går i 200, skyller på det :)
 
Förra söndagen började jag med LCHF igen.
Min kropp kan tydligen inte hantera kolhydrater då jag går upp i vikt väldigt lätt (trots bra mat och träning..)
(Men frukost med rysk yoghurt och färska bär är inte att förakta och bara efter 3 dagar var jag "sockeravgiftad", och sötsug existerar inte. Har ju ätit LCHF 12 månader tidigare och min kropp mår bättre av det).
 
 
I min hall.
 
 
Utanför mitt jobb i lördags.. Syns inte på bilden men det snöade..
 
 
Efter jobbet i lördags åkte jag ner på stan för Amelie och hennes klass hade en utställning.
 
 
Älskade kisse ♥
 
 
Cornelia och Emma roar sig ;)
 
 
Cornelia lånade min mobil :)
 
 
Trött och avslappnad katt.
 
 
Lokas nya smakar flytande chokladpudding.
Inget man dricker en varm sommardag.
 
Dagens frukost.
Omelett med skinka, ruccola och rödlök.
 
 
Kram till Er som alltid kommer tillbaka hit :)
 

Mamma

Är ju så gott med omelett. Jag blir fort less på LCHF. Å andra sidan har jag svårt att variera maten så det är kanske därför. Kram på er alla

Svar: Kram!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR