EFIT 8 december 2013.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
Ett halvhjärtat EFIT blir det idag då jag glömmer att fota..
Och endast mobilbilder blir det idag. 
 
6:00.
Jag är i n t e pigg.

07:15.
På jobbet och börjat med salladsbaren samtidigt som jag bakar.
Dessa timmar innan öppning är guld värda. 

09:00.
Varuleverans, kolonial och färskvaror.

10:00.
Hoppar in i kassan en stund.
 

11:00.
Hej. Trött och sliten. 

12.00. 
Glömmer att fota. 
 
13.00.
Kommer hem ❤

14:00.
Jag och Amelie tittar på ett avsnitt av "breaking bad". Jättebra! 

15:00.
Städar och glömmer att fota. 
 
16:00.
Kenneth och hans barn kommer hit och jag glömmer att fota :)
 
17:00.
Lite adventsfika med nygriljerad julskinka, julmust, julöl, pepparkakor, ädelost och glögg. Mums! Mys! 

18:30.
Undanplockat :) 

19:00.
Går in med lite tvätt i sovrummet. 
Jul i varje rum ❤.

20:00.
Soffläge.



Caroline

Vilken söt katt du har!
Var på kattutställning med mina missar idag :)
Mysigt med adventsfika förresten.

Svar: Tack :)
Jessica

Elisabet

Ja, jag glömde också bort flera timmar idag ,-)
Sen är det ju så trist att bara fotografera inomhus .., man tappar nästan sugen.
Tack som visade din dag. Fina bilder som alltid och särskilt kul att se från ditt jobb.

Svar: Tack Elisabet! :)
Jessica

Micke

Oj vad julmysigt ni hade det där då. Här går det småtungt på den fronten i år.

Svar: Mys för hela slanten! :)
Jessica

Kattis

Vad härligt med adventsmys! :)

Även i skolans värld är stunderna innan "öppning" guld värda...


Svar: Kan tänka mig att det är lika för er :)
Jessica

Ulrika

Fina fina kissen. :-)

Hoppas du mår bättre idag!

Svar: Tack! :)Känner mig mycket piggare.
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR