Egentligen EFIT..

.. Ett Foto I Timmen alltså.
 
Men jobbade 7-21:20 så jag insåg efter ett tag att jag inte skulle hinna ta kort så det blir bara några kort från idag.
 
På väg till jobbet, ut från vårt lilla samhälle.
Det är så vacker natur och imorse var det vinterdimma, kändes lite sagoaktigt även om det inte syns på bilden som jag tog genom bilrutan med iPhonen :)
 
 
Vi öppnar butiken klockan 9, och efter detpå måndagar så går jag ut och byter alla skyltar på fasaden.
Skyltarna inne är redan bytta innan öppning.
 
 
På eftermiddan ska min kollega Anders ta kort på mig, hur man lyfter rätt och fel (Amelie skulle ha det i ett skolarbete) och det ser mest ut som jag gör något annat så jag har lite svårt att hålla mig för skratt :)
 
 
Men nu är det snart dags att hoppa i säng.
Freja sitter bredvid mig och bara väntar på att vi ska gå och lägga oss :)
 
 

Elisabet

Det där snäpp-ljudet när man sätter upp skyltar (eller tar ner dem ...), det sitter i mitt minne.
Bergfast, sitter det.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR