Freja under en dag.

Min lilla katt följer efter mig hela tiden.
Underbara älskade kisse.
 
 
På morgonen då jag borstar tänderna gör hon mig sällskap.
 
 
Då jag lägger mig i badet.
 
 
På badkarskanten :)
 
 
Då jag ska tvätta.
 
 
Då jag gör frukost.
 
 
Då jag skriver ut papper väntar hon på mig.
 
 
Vi myser med Kenneth ♥
 
 
Och sitter vid datorn..
 
 
Då jag bäddar sängen.
 
 
Jag får hjälp att plocka ur diskmaskinen..
 
 
 
 
Då jag skalar potatis..
 
 
..Hon väntar på att jag ska tvätta av mig och gå och lägga mig..
 
 
Och så säger vi godnatt :)
 

kenneth

Så härlig hon är :)
Saknar dig min underbara älskling <3

Svar: Ja, hon är ju så underbart härlig <3Saknar dig <3 Puss
Jessica

Härligt med en sån katt <3
Gillar bilden då hon hjälper dig plocka ur diskmaskinen ;)

Svar: Ja hon är så underbar! <3
Jessica

Elsaa

vaad söt hon är! kommer ni komma upp till oss i sommar?:)<3

Svar: Japp det kommer vi att göra :)
Jessica

Mamma

Aldrig ensam med katt

Svar: Nej så är det.
Jessica

Elisabet

Ljuvliga bilder! Och vilken fin katt!

Svar: Tack! :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR