Vid tjugotretiden..

 
 
sätter jag min ä n t l i g e n i soffan med en kopp apelsinte och en macka.
Detta är min femte arbetsdag på raken och den avslutades med 13 timmar (ändå har man inte hunnit allt man vill..)
 
 
(På jobbet idag hade jag bl a en stor prisfil att ta hand om, det är lite av vad jag pysslat med idag Sen kassan, posten, frukten, mejeriet osv osv.)
 
Jag är trött i kroppen.
Träningsvärk.
Igår efter jobbet så tog jag och Amelie en liten löpunda och avslutade med plankan i flera omgångar.
Och innan på jobbet lyfte jag av åtta burar frukt och grönt och jag är otränad nu så det känns.
Men det ska det göra jag har längtat efter att få springa.
 
Igår hade Cornelia handbollsmatch som dom vann :)
Efter matchen småjoggade vi hem och Cornelia älskar ju att äta så varför inte tugga i sig en muffins samtidigt..?
 
 
Nu ser jag fram emot två lediga dagar med mycket kärlek och en hel hög med positivt tänkande.
 
Kram på Er!
 
 
 

Hej! Jag är imponerad av veckan. Den träningsmängd jag fått idag är ca 45 min. vandring. Det lär behövas mer om jag ska klara Stockholm Marathon och Vätternrundan i sommar. I sådana fall min första Stockholm Marathon och 20'e Vätternrunda. Nu i dagsläget är jag ute efter en firmabil så att jag kan utföra VVS-uppdrag till kunder. Mvh J-K

Svar: Hej! Stockhom marathon vore häftigt men jag är glad om jag klarar tjejmilen i år :)
Jessica

kenneth

Du är bäst hjärtat. Puss <3

Svar: Älskling, tack <3 Puss!
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR