2013.

Det känns fint med ett helt nytt år.
Ett år som jag ser fram emot med mycket glädje och med stor ödmjukhet.
 
2012 blev ett år med stora förändringar i mitt liv.
Tittar tillbaka på året som varit fyllt med mycket glädje och mycket sorg.
 
Jag hade inga mera vapen att ta till så jag tog hoppet.
Jag kom ut på andra sidan lite starkare och med mer skinn på näsan.
Nu står jag ännu stadigare och ännu starkare.
Och med högt huvud.
Aldrig aldrig mer kommer jag att tillåta mig själv att må så dåligt.
 
Jag är så oerhört tacksam för all kärlek som finns runt mig.
---------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nyårsaftonen tillbringades först på jobbet i 12 timmar.
Sedan firade vi hemma i lugn och ro (eller så lugnt det nu kan vara med två hysteriskt skrattande 12 åringar hemma, men det är så mycket glädje! ;),
Amelie var med Robert hos kompisar och sov sedan över hos Peter i stan.
 
K ä r l e k att mötas av detta då man kom hem från jobbet:
 
 
 Vi lagade entrecote och potatisgratäng med kantarellsås till och ett gott rödvin.
Sen drack vi kaffe och åt chokladmousse och klockan tolv skålade vi i champagne och tittade på raketerna
 
 
 
 
Du är min klippa.
 
 
Önskar er alla ett gott nytt år!

Carola

Gott Nytt År till dej med! Hoppas du/ni får ett toppenår! Kram

Svar: tack detsamma Carola och tack för att du hälsar på här hos mig :)Kram
Jessica

kenneth

Fina foto :-) Älskling det kommer bli många fina år. Ska fortsätta att göra dig lycklig <3 Du är den underbaaste kvinna som finns. Du gör mig verkligen lycklig och du är värd all lycka ii hela världen. Puss o kram min älskling <3

Svar: Finns inga ord älskling <3 T a c k . Puss och kram <3
Jessica

Mamma

Underbart att gå in på dig blogg och läsa allt positivt. Önskar Er ett gott nytt år. Kram

Svar: Tack och gott nytt år mamma <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR