E F I T 24 Januari 2013.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.
 
Torsdag och jobbar dag, 8-18.
(Samtliga kortidag är tagna med iPhonen.)
 
07:00.
Har precis duschat och Freja gör mig sällskap.
 
08:00.
På jobbet och kollar igenom en beställning.
 
09:00.
Frukostrast på jobbet.
Som vanligt hög stämning och många skratt.
 
10:00.
Plockar på fruktavdelningen.
 
11:00.
Sätter mig på kontoret och förbereder nästa veckas blad.
 
12:00.
Och så jag ;)
 
13:00.
Lunchdags, spagetti och köttfärssås.
 
14:00.
Ställer mig i kassan.
 
15:00.
Plockar och snyggar till i hyllorna.
 
16:00.
Springer ut med kundkorgarna och passar på att ta ett kort :)
 
Sen hade jag inte tid att ta kort.
 
19:00.
Hemma igen och Kenneth är så snäll och hjälper Cornelia med läxan, Europas länder.
Hon klarar det galant.
 
20:00.
Skratt, kaffe, tv-tittande.
Kärlek.
 
21:00.
Jag bäddar rent.
 
22:00.
Jag städar och rensar kylskåpet.
 
23:00.
Hänger tvätten.
 
Det blir sista bilden för idag.
 
Kram på Er!

Sirpa

Kikat in på din efit-dag, kul att se andras jobbvardag ;-)

Sofia

Kollar in din efit, det är alltid lika roligt att få se andras jobb. Själv har jag jobbat på Coop, för hundra år sen ungefär, fast då hette det B&W :)
Så duktigt att städa ur kylskåpet på kvällen, vid den tiden på dygnet ligger jag som en urvriden disktrasa i soffan!

Svar: Jag är oftast som mest energisk på kvällen :)
Jessica

Elisabet

Jag undrar hur många miljoner gånger man har burit kundkorgar från kassan och till sin rätta plats?
Och sommartid när turisterna kommer, då lämnar dom helt sonika kundvagnarna vid kassalinjen ...,-((

Svar: Ja, det är nog några gånger ;)
Jessica

Liselott

Här öppnade sig en ny värd för mig som aldrig jobbat i handel, kul!
duktig att fixa kylskåpet, man blir så nöjd efteråt!

Svar: Tack! :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR