Klockan 23:01..

.. sätter jag mig ner i soffan efter en lååång arbetsdag.
 
Har packat upp det jag handlat, pussat och kramat lite på min fina K och klappat hans hund, plockat, städat, diskat, slängt en maskin tvätt, pratat med Cornelia (och pussat och kramat på henne också) och Amelie sover hos Robert.
Lagt en stor fin bit karré i marinad som jag gjorde på soja, rapsolja, timjan och grillkrydda och några droppar av en god grillsås. Imorgon ska karrén in i ugnen ca 1 ½ timme och jag hoppas det kommer att bli gott.
 
 
Måndagmornar för mig på jobbet innebär byte av alla skyltar, stoppa förra veckans extrapriser i datorn, starta denna veckas extrapriser, rätta personalens stämplingar, granska och analysera försäljningsrapporter.
Gå igenom prisfiler och byta etiketter.
Ta emot försäljare.
Ja, lite så.
 
 
Sen rullar allt på med varuplock, kassa och post.
 
Jag trivs så bra på mitt jobb och med mina arbetskamrater.
 
Kolla bara på den här tjejen.
Så himla lik Modig!! :)
 
 
Nä, nu ska jag spela lite Candy crusch sen är det godnatt.

Linamari

Haha, Modig =) Det är så kul att jobba med er alla ute på Höken, Ni är bäst! <3

Svar: Du med <3 !
Jessica

Elisabet

Många som inte arbetar i butik, tror alltid att människor har hamnat där bara för att inget annat fanns. För att människan i fråga är så inkompetent.
Dom skulle bara veta ,-)
Och dessutom skulle människor veta hur många som stortrivs i sitt butiksjobb .., detta att man träffar så många människor, det är ofta bra sammanhållning och en viss sorts människor som arbetar med sånt - öppna, rätt spralliga, tycker jag -, och på många sätt är det ett himla härligt jobb!

Svar: Klockrent Elisabet!Jag älskar att jobba i butik och minns då jag som liten tittade lite avundsjukt på kassörskan på konsumbutiken i Lycksele då hon satt i kassan och knappade på knapparna. Jag ville så görna göra det jag också :) Och nu gör jag det i stort sett varje dag ;)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR