Kväll..

och jag sitter i soffan och äter det sista av julskinkan som jag fick av K förra veckan, griljerad och klar enligt hans farmors skånska recept och tänker på hur oerhört lycklig jag känner mig.
 
Trots oron om pengarna ska räcka, känslan av otillräcklighet för mina barn ibland så är jag så harmonisk i själen.
Det känns r ä t t och jag känner mig så trygg.
Har jag bara pengar så jag kan betala räkningarna och köpa mat så är jag lugn, har aldrig heller haft nåt stort behov av att köpa en massa saker.
Det är verkligen inte det som gör en lycklig.
 
Och ute har det snöat mera och det är verkligen riktig vinter, som jag älskar.
 
 
Idag har jag myst med K, druckit kaffe och lagat frukostkorv och senapssås med potatis till middag och tagit tag i min strykhög. Stod 1 ½ timme framför tv´n och strök. Skönt att ha det gjort.
 
Ikväll kollade jag på Mia på Grötö. Vad jag älskar den typen av program och hon är ju bara så otroligt underbar.
Ser faktiskt fram emot nästa avsnitt.
 
Och nu är det snart dags att gå och lägga mig.
Imorgon stundar jobb mellan 7-18.
 
Godnatt!
 

Älskling så länge våra barn o du o jag är lyckliga så klarar man allt. Hjärtat jag finns alltid här för dig. Tack för en mysig dag. Jag älskar dig <3

Svar: Tack och jag älskar dig <3
Jessica

Elisabet

Och här här det kort dag - förmiddag, för ovanlighetens skull - och ikväll personalmöte, från fem till nio. Oj, så trevligt. Eller inte.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR