Adjö.

 
Efter att ha legat i sin urna, inlindad i sin filt länge nog var det dags för älskade Freja att hamna i jorden.
Jag har dragit på det länge nog och igår var det dags.
Under pilträdet i trädgården får hon vila.
Där hon brukade ligga och spana på småfåglar.
 
 
Adjö min älskade älskade kisse ♥
 

Elisabet

Det har nog varit trevligare att ligga i en urna, än i pv:s gamla frysbox ,-)

På pElles grav har jag planterat kattmynta. Det tycker han om att rulla sig i.

Svar: <3
Jessica

Kenneth

Det blev ju jätte fint. Där kommer hon trivas :)
Saknar den goa katten :(

Svar: <3
Jessica

Mamma

Och så kom tårarna.

Svar: <3
Jessica

Hejsan Jessica. Det var så länge sedan jag hörde av mig men det har hänt så otroligt mycket sedan sist vi hade kontakten. Dödsfall, seperation, flytt och mycket mycket mer. Är Frejas mammas matte :)
Ville bara säga att Freja hade det så bra hos er. Man kan verkligen se hur bra hon trivts hos er. :) Hon är mycket saknad. Var lite nyfiken på vad som hände med lilla Freja om det är oki?

Ta väl hand om er. :)
Kram Linda

Svar: Hej Linda!Tråkigt att läsa om allt ledsamt som hänt er.
Skilde mig oxå sommaren-12..
Jag saknar Freja varje dag! Älskade henne så otroligt mycket!
Hon hade en hormonell sjukdom som gjorde att hon inte junde ta upp kalcium i kroppen, först trodde de att hon hade epelepsi, och fick medicin mot det men det hjälpte inte. Efter åtskilliga veterinärbesök och många tusenlappar så tog jag det tuffa beslutet. De visste inte ens om hon skulle bli frisk, och vi skulle behöva ta blodprover på henne flera gånger i veckan och skulle i bästa fall leva ca 3 år till och hon hade redan fått stå ut med en massa. Fruktansvärt beslut!!

Du kan läsa lite här: http://jessicamh.blogg.se/2013/june/jag-gar-sonder.html

Sköt om dig, maila gärna din adress, har inte ditt telefonnummer kvar..
Kram!
Jessica

Hej Jessica.

Det var tråkigt och höra. Både 12 - 13 var jobbiga år.

Usch det var tråkigt och höra. Lilla Freja. Även om det är det svåraste och jobbigaste beslutet man måste ta så var det de bästa för lilla Freja.
Som jag skrev innan så kunde hon inte fått hamna hos en bättre familj och jag är väldigt glad att ni fastnade så för henne. Hon är saknad.

Min mejl adress är [email protected]

Min nuvarande adress är:
Linda Berntsson
Kindbonsväg 12b
31136 Falkenberg

Kommer ganska snart flytta till Göteborg men då uppdaterar jag dig med min nya adress. :)
Och slutligen mitt nr: 0762068157

Med flytten från Mariefred tog jag med mig Frejas mamma också. :) Såg att ni har skaffat en underbar liten lurvig tjej. Så fin hon är :)

Ta hand om er!
Kram
Linda

Svar: Har mailat dig :)Kram
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR