Stan.

Man kan ju inte bara sitta på altanen och luuuukta på blommorna varje dag, även om jag inte alls skulle ha nåt emot det, det är nämligen mitt eget lilla paradis. Älskar min altan. Lugnt, skönt och fridfullt. Dessutom har jag ju bestämt att jag ska vila mycket :)

Så jag, K och Cornelia åkte ner på stan och käkade lunch, en underbar grekisk sallad med sanslöst god fetaost.
Inte mycket shoppat blev det, förutom en borste och ett katthalsband till Luna och en blomma till Frejas grav.
Nu ska hon begravas min fina Freja ❤
Jag gruvar mig men så måste det bli.

Nu ska jag fortsätta njuta på altanen med en cider och senaste numret av Lantliv :)


Kenneth

Det var en mysig lunch med dig och Cornelia :)
Vilken underbar familj vi är <3

Svar: Hela vår "familjen annorlunda"med alla barnen är underbar ;) <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR