Inte som jag tänkt mig..

Den där underbara lördagen jag önskade mig igår blev inte så bra.
Vid 17-tiden började Freja bete sig konstigt, hon började rycka i kroppen på ett okontrollerat sätt, det såg väldigt obehagligt ut. Så jag fick hjälp av kenneth att ta tempen på henne och hon hade 39,8.. Bara att be Robert köra oss till Strömsholm (hade tagit ett glas vin i solen innan naturligtvis..)

Där var vi kvar till 02 inatt, och Freja är fortfarande kvar med dropp. Dom vet inte vad det är som är fel men jag ska ringa kl 13 så får vi svar på de blodprover som de tog.
Så jag ber till högre makter att det inte är någon fara för som jag älskar den katten.


Elisabet

Jag förstår dig.
Den där oroliga känslan man har .., och skräcken att det ska vara nåt riktigt eländigt.
Vi håller tummarna för Freja.
I alla fall jag. Pv tittar på hockey och har väl inte tid med sånt ,-)

Svar: Tack Elisabet! :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR