Natt..

Sitter i soffan under en filt och fötterna, speciellt den vänstra värker så jag bara vill skrika rätt ut.

Men bredvid mig ligger min fina Freja och med risk att ta ut glädjen i förskott så tyder det på att hon har epilepsi, för vi har inte sett några ryckningar sedan i lördags. Hon börjar dessutom leka mer och mer. Så medicinen verkar uppenbarligen.
Finns inga ord förbjud lättad jag blir om vi kan få behålla den här lilla kissen för hon ger så mycket kärlek ❤
Och jag vill att hon ska vara ute och jaga flugor och fåglar och ligga i knät och kurra och njuta av livet.


Kenneth

<3

Svar: <3
Jessica

Elisabet

Ja, jag förstår dig. Om du bara visste så jag saknar pElle!

Ont i fötterna ...?
Från jobbet?
Var rädd om dem, fötterna.
Min läkare som gav mig ny knäled, berättade att nu har även unga människor som arbetar på ställen där det är stengolv ofta problem med ben, fötter och knän.

Svar: Förstår att du saknar pElle! <3Jag har hälsporre och det kanske inte gör saken bättre att jobba 13 timmar i stålhätteskor på stengolv.. Jag ska köpa hålfotsinlägg och hjälper inte det så måste jag ju gå till läkaren. Och det hatar jag. Men ibland känns det som jag inte står ut med smärtan.
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR