Efter jobbet.


Hemma. 
Efter undanplockning efter två sjuka döttrar, uppackande av varor så gör jag mig två mackor, gör upp eld i kaminen och sätter mig i soffan. 
Kroppen värker (tänker att det börjar efter 40?), men jag njuter av mina mackor, en kopp te och ett glas rött (Japp!) och min kisse som alltid är nära, nära. 

På jobbet har det varit hektiskt som vanligt, faktiskt ovanligt rörigt på nåt sätt, och vid åttatiden konstaterade jag att jag inte kommer att hinna allt jag planerat.. (Trots att jag varit på jobbet sen 7 imorse men det tar liksom aldrig slut! :) )

Och nu är jag ledig i två dagar. 


Elisabet

Så fin du är på bilden, Jessica!
Och ja, precis så är det - men så är det kanske överallt - att man hinner aldrig med ...., igår var det mejerikylen som inte blev som jag hade tänkt mig .., men den tiden fanns inte.

Svar: Tack Elisabet! :)Tiden går alltid i en rasande fart ! :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR