Kväll..


... efter jobbet.
Njuter av att sätta mig i soffan, elda i kaminen, äta en macka och gosa med Luna.
Magontet är borta, likaså febern och har jobbat lördag, söndag måndag och nu stundar två lediga dagar.
 
Tänker på kunden, som alltid brukar vara så snäll, som plötsligt skällde ut mig för att vi inte hade hamburgerkött gjord av häst, utan nu lurar vi kunderna med hamburgerkött som är gjort på nöt, och han var inte ett dugg intresserad av att höra på mina ursäkter utan vill bara ha sitt jävla hästkött!
 
Då tänkte jag, undra vad han går och bär på..?  Har nån anhörig blivit sjuk, är han själv sjuk eller vad har hänt?
Skakar av mig det och tänker att han kanske behövde på ur sig sin ilska, och då råkade det bli på mig.

Eva

Tråkig att han tog ut ilskan över dig! Men du är stark som väljer att tänka steget längre, att det nog ligger något större bakom! Kram

Svar: Kram! <3
Jessica

Elisabet

Annars brukar kunderna INTE vilja ha sånt som är gjort på hästkött ,-) Så upplever jag det.

Svar: Så är det absolut, och blev därför ännu mer förvånad och trodde nästan att han först skämtade med mig.
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR