Vissa lättsamma tv-program..

(Bild från google)

... gillar jag mer än andra.
Tittar ju väldigt lite på serier och dyl och tittar helst på dokumentärer eller nyheterna men förutom det så är jag tydligen väldigt road av den sortens underhållning som Fest hos BaggeWahlgren. Pluras kök och Så mycket bättre.
Alltså..; mat musik och samtal, skratt, vin och känslan av att det inte är så jävla märkvärdigt, som vilken fest som helst, då vi alla är människor och (någorlunda) lika, kändis eller ej.
 
Har ju extremt svårt för tex  program som "Svenska Hollywoodfruar".
Ikväll var ju Isabell Adrian eller vad hon nu heter med hos Wahlgrens, med läppar och bröst som är så silikonstinna och som tycker hon är en helt vanlig tjej.Trots tjänstefolk och ett hus på 1000 kvm och inte behöver jobba överhuvudtaget.
 
Och ärligt skulle jag inte vilja byta liv med henne för alla pengar i världen.
 
Men som sagt, feelgoodkänsla får jag av programmet och lite coolt med liveband på hustaket ;)

Eva

Jag gillar oxå det programmet! Undrar dock vad deras grannar tycker om liveband på taket mitt i natten. :)

Svar: Haha, ja det kan man ju undra ;)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR