Helgen.

 
 


Helgen har varit så mysig. Min ena lillasyster och hennes man och deras nyfödda lilla son har varit och hälsat på. 
Vi har ätit, skrattat och druckit gott. 
 
 
Även Kenneth och hans barn har varit här båda kvällarna så det tag varit fullt hus minst sagt ♥
 

(I fredags på jobbet. Vi bakade kanelbullar som aldrig förr (kanelbullens dag och 4 st för 15 kr..) )
 
I lördags hade Cornelia endagscup i fotboll men jag stannade hemma eftersom vi haft finbesök :)
Dessutom skulle jag besiktiga bilen och gissa om jag blev lycklig då den gick igenom! Halleluja! :)
 

Sen åkte vi ner på stan och käkade lunch och gick i några affärer. 
 

I eftermiddag har vi även varit barnvakt så det har varit pysselverkstad i köket. 
 
Och nu ska jag försöka göra en tidig kväll. 

Elisabet

Ja, vi har också haft billiga kanelbullar och öht allt fikabröd. Igår när jag började mitt pass, var där helt tomt på det mesta i fikaväg, så jag fyllde på rejält.
Det skulle jag inte ha gjort.
Undrar just om det gick en enda bulle eller ett enda wienerbröd från två till sju?

Svar: Det där är alltid svårt.. :) Bara för att man bakar upp så köper ingen..
Jessica

Anonym

;-)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR