E F I T 19 septermber 2013.

 Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
Torsdag och jobb, så nån timme föll bort.
 
6.30.
Nu tänder jag lampan så jag vaknar till.
På mitt nattduksbord sitter nallar som jag fått av mina kära ♥
 
7:30.
Ska cykla till jobbet..., och ja, min 13-åriga dotter är längre än mig :)
 
8.30.
På jobbet :)
 
9:30.
Goa Anna har fixat frukost :)
(Jag sitter alltid på kortsidan)
 
 
10.30.
Precis sänt in en fruktorder.
 
12:30
Utanför mitt kontorsfönster..
 
12:30.
Förbereder nästa veckans annonsblad i datorn så det bara är att starta upp på måndagmorgon.
 
13:30.
Har lunch och spelar Candy Crush.
Och den här (förbannade) banan har jag nog varit på i 2 månader. Grrrrrrr!!

14:30.
Returnerar gamla veckotidningar och plockar upp nya.
 
16:30.
Lämnar ut paket (mååånga paketutlämningar blir det per dag!)
 
Sen hade jag inte tid att fota mera..
 
18:20.
På väg hem från jobbet.
 
19:30
Luna ♥
 
20:13.
Kenneth kommer förbi en kort sväng efter tjejernas fotbollsträning (han är deras tränare :) )
 
21:30.
Jag och Cornelia tittar på Broadchurch
Så otroligt bra serie!!
 
Det fick bli sista bilden för idag.
På återseende! :)

Ulrika

Broadchurch är nog något av det bästa jag sett. Så välgjort och så många svängar hit och dit. Kanonbra!

Svar: Ja, det är bara så bra och jag grät floder..
Jessica

Maria

In å kikar på din dag. Försöker tänka mig in i när mina döttrar kommer va längre än mig. Känns lite overkligt nu när dem är små. Men det går väl snabbare än man tror det där.

Svar: Man hinner inte med! Min äldsta fyller 18 snart...Njut av barnen! :)
Jessica

Micke

Kollar in lite så här nån dag efteråt :)
Jaså, mamman har krympt lite?

Svar: Japp, i alla fall på längden :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR