Och här duggar inläggen tätt.

Eller inte.
Men nu är jag tillbaka efter en veckas paus :)
 
Å så glad jag blev då jag loggade in här och ser att ni ihärdigt kommer tillbaka hit! Kram på er! <3
 
Veckan som gått har bestått av jobb, tjejmiddag och firande av alla-hjärtans-dag.
 
Fina rosor som jag fick av min Älskling <3
 
Jag har även tagit min gamla kompis LCHF i handen igen, tydligen så funkar inte min kropp utan det.
Eller funkar gör den men den blir väldigt mjuk och ökar snabbt i omfång :)
Trots bra mat och träning.  
Jag tycker inte om att känna mig osmidig eller att jeansen inte sitter skönt.
Men kolhydraterna och jag är inte så bra kompisar så nu är det hejdå till dem! Bara att konstarera.
Så i tisdags för en vecka sedan ställde jag mig nervöst på vågen och det var den sista sparken i baken som behövdes.
 
Och eftersom jag älskar mat så passar LCHF perfekt, man äter supergott och är mätt!
Passar en livsnjutare som jag.
 
Nu är det städning på schemat.
 
Ha en bra tisdag!
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR