EFIT 26 Januari 2014.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
Idag blir det endast kamerabilder, då min iPhone sade upp sig i fredags så jag var tvungen att lämna in den på service igår, efter åtskilliga timmar med att försöka fixa den och spara det som fanns i den.
Tyvärr så är det kört, och jag får vänta 1-3 veckor på att få tillbaka min tomma telefon..
 
Nåväl, dagens efit kommer här, bilder fylls på under dagen.
 
(Glömde först bort att det var efit idag, men hänger med från 9:30.)
 
9:30.
Fixar kaffe.
 
10:30.
Luna spanar ut.

11:30.
Duschar.
 
12:30.
Fixar lite i tvättstugan.
 
 13:30.
Sovrummet badar i sol.

14:30.
Är ute och går. Älskar vädret!
 
15:30
Fikar hos en kompis.
 
16:30.
Är fortfarande hos kompisen, utan kamera :)
 
17:30.
Kenneth kom hit och då blir det att titta på sport :) ♥

18:30.
Suddig bild på mitt ♥

19:30.
Lagar en väldigt sen middag, korvstroganoff, ris och rivna morötter.

20:30.
Betalar räkningar.
 
 Det får bli sista bilden för idag :)
 
Tack till Er som tittar in!

Tyglina

Kikar lite på fin dag

Jette

Ser riktigt härligt ut!

Ingrid

Kul att följa din dag! Det var en snygg kaffeburk och en väldigt söt kisse.

Svar: Tack snälla :)
Jessica

Caroline

Härliga bilder och mysig kisse!

Svar: Tack! :)
Jessica

AnnikaRG

Tittar in på din dag.

Tinna

Älskar din bild halv tre! Så vacker! Det är skillnad på att använda riktig kamera och mobilen...

Svar: Tack! :)
Jessica

Elisabet

Tog det slut här ...? tänkte jag, som inte hann med alls ,-)

Svar: :)
Jessica

Anni

Många som ägnar sig åt tvätt idag, men du hann ju ut en vända i solen också. Bilden på fönstret är härlig och så fint det är med solen i ditt sovrum!

Hanna

Ååååh, korv stroganoff! Så himla gott!

Kattis

Så fint med solljus! Här har det mest bara varit grått i januari.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR