Onsdag.

Ledig.
Och jag gör vekligen inte mycket.
Ät trött och har hjärtklappning emellanåt.
 
Sitter i soffan, borstar Luna, hänger en tvätt och bakar en citronkaka.
 

Rensar lite. Plockar lite.
 
Pratar med Pappa och Lisa.
Pappa berättar att hans morbror har gått bort.
Jättetråkigt. Minns honom som pigg och glad och väldigt intresserad av travsport.

Kattis

Mjuka kakor lindrar det mesta. Beklagar både ohälsa och sorg!

Svar: Tack Kattis!
Jessica

Kenneth

Finns alltid här för dig Älskling <3

Svar: Tack min älskling <3
Jessica

Det låter som livet. Sorg och glädje går hand i hand. Och kakor är alltid bra. Stor varm kram!

Svar: Tack fina du! Kram tillbaka
Jessica

Elisabet

Blir varm i hjärtat av det där sista ..."att han tyckte om travsport".
När min farbror dog efter ett bra liv, tänkte jag att det jag kommer att minnas mest av honom är att vi alltid spelade kort när vi träffades.
Alltid. Och han vann nästan jämt. ,-)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR