Ett Foto i Timmen 11 juni 2014.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här. 
 
6:00
Har precis väckt Cornelia och går och lägger mig igen. 
Ledig dag :)
 
7:00
Zzzzzzz
 
8:00
Luna är sååå gosig ❤️

9:00
Brygger kaffe. 


10:00
Ska ut och springa och gosar lite med Luna först. 

11:00. 
Hemma igen efter löprundan som gick helt okej med ett litet stopp för att dricka vatten.


12:00.
Frukost :)
Tonfiskröra i avocado och ett ägg och kaffe. Mums! 

13:00
Kattgos igen ❤️


14:00
Cornelia har kommit hem från skolan och slappar lite i fotöljen.

15:00
Tar tag i strykningen som blivit väldigt eftersatt sista tiden..

16:00
Stryker fortfarande, samtidigt som jag tittar på den här dokumentären, om 92-åriga Maja som driver ett hotell helst själv. Tipset fick jag hos Elisabet och hon hade tittat på den idag. Har visserligen sett den förut och älskar denna typen av dokumentärer.

17:00
Efter all strykning städade jag mina garberober.
 
 18:00
Dammsuger.

19:00.
Vi har ätit och jag Lägger mig i soffan en stund.
 
20:00.
❤️


21:00.
Dricker te och tittar på tv. 

Det fick bli sista bilden för idag. 
På återseende! :)

Micke

Kollar in allt kattgosande.. :)

Svar: Mycket Kattgos blir det :)
Jessica

Hanna

Men oj, vilken aktivitets-fylld dag! Och ja, den dokumentären är ju underbar! Såg den när det begav sig första gången för ett antal år sen, men inte kollat på den nu...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR