Kväll..


... Och jag sitter ute på altanen och luften är alldeles ljummen. 
Tjejerna har åkt till sin pappa och ska planera deras NewYork-resa som blir av i juli.
 
Mina goa älskade tjejer. 
 
Igår låg dom tillsammans i gästrummet och vilade, läste och lyssnade på musik.
 
Syskonkärlek❤️
 
Och sen kom Kenneth hit och klippte gräsmattan :) 

 
Sen fick vi besök av min mamma och min bonuspappa som åkte Vättern runt med sin husbil och ner till Tyskland, efter de hade varit här på Amelies student. 
Nu ska de åka norröver igen.
De bjöd på hamburgare och sånt här gott..; 
 

Idag efter mamma och Bosse åkt vidare åkte jag och slängde skräp och handlade jord och lite blommor som jag planterat. 
Har tvättat och bäddat rent i alla sängar. 
 
Imorgon blir det jobb sen ledig midsommarafton.
Tre veckor kvar, sen semester.  

Elisabet

Å, så roligt att få åka till New York!! Vilket äventyr! Och så praktiskt att ha en egen gräsklippare ,-)

Svar: Ja, de kommer att ha det så kul!
New york är verkligen något extra :)
Ja, jag är väldigt glad över min egen gräsklippare :) <3
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR