Hej å hå.

Vad tiden går.
 
Mycket jobb senaste tiden, vilken gör att allt inte hinns med och i detta fallet bloggen....
Men kul att se att ni återkommer iaf :)
 
Jaha, annars då..?
Sol i helgen, min lediga helg för övrigt. Jag tog på mig löpardojjorna och min nylagade iPhone (J I P P I !!!) och gav mig ut. Så härligt!! är fortfarande försiktig med min fot men fan vad bra det kändes ;)
 

I lördagskväll grillade vi och det var så underbart gott! Karré och kyckling som jag marinerat och till det hemmagjort vitlökssmör och en god sallad. Mums!
För övrigt har jag totalnollat socker och kolhydrater som ni vet och det går grymt bra :)
 
Luna njuter i solstrålarna.
 
Var "bara tvungen" att köpa hem påskliljor oxå :)
 

Mamma

GRILLNING ÄR VÄL DET SÄKRASTE VÅRTECKNET AV ALLA. VI KOMMER STRAX EFTER.

Svar: Det är underbart :)
Jessica

Kul att du verkar ha mindre ont nu, så du till och med kan springa! :)

Svar: Jag har knappt ont alls nu, jag och Cornelia var ute och sprang nästan 5 km i eftermiddags och jag kände inget alls! Som att hamna i himmelriket :) Det har tagit ett år.
Hoppas hoppas att det håller i sig! ❤️
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR