24 maj 2014.


Du fyller 14 år idag.

Älskade älskade du.

Jag är inte orolig hur det ska gå för dig i livet. 
Med din otroligt sunda, trygga och rakryggade inställning till livet och relationer kommer du att klara dig så fantastiskt bra.
Din vänliga inställning till människor beundrar jag.

Du får mig att vara tacksam för varje stund jag har med dig.

Hela du är som den största energispruta man han tänka sig, så godhjärtad och så stark. Så tacksam, kärleksfull och genuint snäll. 

Du reser dig, tar nya tag och tar skola och fotbollen på allvar och ger så mycket av dig själv hela tiden. 

Fortsätt så.

(Sen gör det ingenting om du lägger smutstvätten i tvättkorgen, städar ditt rum och tar undan din disk..)

Det är en ära att få vara din mamma ❤️

Älskar dig nu och för alltid.

Elisabet

Det måste väl finnas några fina gener där bakom ,-)
Grattis till den fina dottern som jag inte alls känner!

Svar: Tack Elisabet! <3
Jessica

Monet

Såå fint skrivet av en mamma!

Svar: Tack snälla! :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR