Egentligen Ett Foto I Timmen idag..

Nyplockade vackra vitsippor..
 
.. men eftersom jag jobbat 7-21:20 så kanske det inte skulle ha blivit så himla intressant plus att jag inte skulle ha hunnit fota..
 
Dagen har varit bra i det stora hela, den har gått fort och det bästa var att en kund hade en keno-vinst hon inte visste om, och då det plingade till i Svenska Spel-maskinen blev hon så glad och överraskad, och sa att det kunde behövas efter helgens Ullared-shoppande. Och så berättade hon var kul hon och hennes vänninor hade haft det och om alla fynd.
Och jag tänker att jag måste nog pallra mig ner dit :)
Jag och Kenneth har pratat om det flera ggr och skulle han tröttna på shoppingen så finns det ju en sportbar där..,- öl och fotboll på tv´n så det kan ju inte gå fel ;)
 

Kattis

Jag har aldrig varit i Ullared, och fasar för ett eventuellt besök, men... Någon gång! ;)

Svar: Jag är verkligen ingen storshoppare men fascineras ändå ;)
Jessica

Elisabet

Ååå, det är verkligen så roligt när någon kund inte är medveten om att det är vinst på gång! Jag hade en kvinna som vann fyra tusen och hon började nästan gråta ..., det var ett par veckor innan jul och kom väl som allra bäst ,-)

Svar: Ja, det är så roligt, det är nästan som man blir lika glad som kunden:)
Jessica

Micke

Jag som är så dålig på shoppa skulle ändå kunna tänka mig Ullared. men det ligger ju så fasligt avsides ;)

Svar: Haha, absolut :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR