Kväll.

Måndag igen. 



Hur kan veckorna gå så fort? 
Allt går i 200, längtar till lite ledighet och semester. 

Hur som helst, kommer hem från jobbet vid 22  efter att ha träffat Kenneth en kort stund ❤️, (ja, vi sliter ju inte ut varandra precis,) så förhör jag Cornelia på läxan om kyrkan, dop och Martin Luther, lite spanskaläxa har hon oxå, och hon är så duktig ❤️
Sen gör jag upp en eld, jag och Amelie kollar på ett avsnitt av Breaking Bad, sen pratar vi lite och nu är klockan snart halv ett.. :)
Så nu är det godnatt :)

Elisabet

Jag förstår inte hur du orkar, men så har du låtit lite trött också på sistone ,-) Fast ibland har man ju inget val. Och du är ju förvisso yngre än undertecknad, men ändå. Det här med att arbeta i livsmedelsbutik .. ,jag tror helt ärligt att det är få som förstår stressigt jobb det kan vara och ofta är.

Svar: Ja, lite sliten är jag allt ;) Det är ju det oxå att när man jobbar inom vård och serviceyrken så har man är ju inte ledig klämdagar, jul, påsk, utan då jobbar man ju oftast mera. Jag älskar mitt jobb men ser fram emot lite ledighet och hinna ikapp hemma med allt :)
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR