Söndagkväll..

..och klockan 19 ger jag upp i packandet och sätter jag mig i soffan, trötta ben och ont i ryggen. 
Jobbat en del denna vecka och vi har så fantastiskt mycket kunder!  
Jag älskar då det är mycket, bara man hinner med någorlunda och är med i matchen och det tycker jag vi är. 

Idag frågade en av mina stammisar om jag alltid jobbar? 
"Hatar du att vara hemma eller älskar du att vara på jobbet?" undrade han. 
Jag älskar att vara hemma svarade jag, och så trivs jag väldigt bra på mitt jobb. 
"Det märks" sa han med ett stort leende och då blev ju dagen lite bättre :)

I lunchrummet.. Det gäller ju att stå emot frestelser.. ;)

Efter jobbet idag var jag ute och sprang en stund men det blåser ju nåt alldeles vansinnigt! Jag har inte tränat på en vecka nu pga att jag har haft så ont i halsen men idag var det bara tungt. 

Nu ska jag fixa lite te och fortsätta vilandet.
Ha en fin kväll!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR