Idag..

har jag varit ledig, låg och drog mig länge då jag inte somnade förrän runt 02:30, tankar som snurrar, och Cornelia som hostar. 

På eftermiddagen så åkte jag med en darrande liten Luna till veterinären för sin årliga vaccinationsspruta. 


Och jag ville bara att det skulle gå fort så vi kunde åka hem igen till tryggheten, och veterinären var en trevlig man som bröt på tyska som lätt som en plätt gav henne sprutan innan hon knappt märkte det. 

Kvällen tillbringades en stund på gymnasiemässan, det finns en uppsjö av skolor att välja emellan, men tack och lov är Cornelia rätt beslutsam om vad hon vill så därför är många skolor redan utgallrade. Men sjuk och hostig dom hon är så åkte vi ganska snart hem för krypa upp i soffan och kolla på Modus.
Grymt bra serie enligt mig! 😊




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR