Fortsatt VAB.

Cornelia är fortfarande sjuk så vi är hemma idag oxå.
Som tur är så kom en klasskompis hit med lite skolarbete så hon inte hamnar efter.
Och här behövs inget tjat om att det ska göras.
Hon är så ambitiös och duktig och gör det av egen maskin.

Trots att hon är hängig.
Lillgumman min.



Och nu har jag fått ont i halsen! Vill inte!
Gick till affären i förmiddags och köpte Kan Jang i hopp att mota bort förkylningen.
Får se om det hjälper.
Så länge tänder jag ljus och dricker te och umgås med sjuklingen.
(Kanske ska jag tulla på gubbens whiskey oxå? ;)  )




Anna

Stackars Cornelia :( börjar oxå känna sv min hals nu ikväll :( men vi kör väl hårt imorn va? ;) kram

Jessica

Klart vi kör hårt Anna :)

Kram !

Carola

Krya på er! Ät vitlök å så ska du inte säga "jag vill inte bli sjuk"! Kroppen förstår inte ordet inte utan tror att du säger "jag vill bli sjuk" ! Så du ska säga ; "jag är frisk". Vetenskapligt bevisat!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR