Converse...

God kväll på Er! :)
Som vanligt låååång arbetsdag på måndagar.
Konstaterade då jag kom hem att jag glömt min mobil på jobbet igen, gjorde samma sak två ggr förra veckan. Mina barn kallar det för en 40-årskris att jag glömmer mobilen överallt hela tiden.
Blir det inte värre än så är de helt ok med mig ;) Har hittills inte haft nån ålderskris och det känns inte som det är nån sån på gång heller...

Är det nåt jag kommer att köpa då jag åker till USA så är det Converse. Jag tycker dom är coola och snygga och alla dessa fäger dom finns i!! Vill köpa massor! Sen vill ju mina barn oxå ha så det blir väl några med i väskan hem kan jag tänka mig...






Anonym

håller med det är coola snygga skor finns ett antal st här inne.ska försöka hitta ett par med dubbla plösar.

det där med 40 det är bara en siffra på papperet.

kram kram grannen

Teosilje

You will be hearing from me soon. Thanks




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR