Livstecken!

Jag lever! :)
Inflyttad och klar i min och Cornelias lägenhet. 
Har bott här i en och en halv vecka och trivs riktigt bra. 

Är totalt slut som artist men vid gott mod :) 

Kommer att visa bilder allt eftersom och idag visar jag två mobilbilder från balkongen. 
Den underbara rosen och zinkbrickan och ljuslyktorna fick jag av min vän Marie ❤️





Elisabet

Ja, jag säger det igen .., det spelar nog ingen roll om du så bor i en liten koja i skogen, vissa människor har förmågan att få det ombonat och hemtrevligt omkring sig - oavsett vad -.

Så underbart fint du har det på balkongen!

Svar: Men tack Goa Elisabet! ❤️
Jessica

Ulrika

Och jag skulle precis skriva samma sak som Elisabet. :-D
För ja, så tror jag att det är med dig!

Svar: Tack snälla Ulrika ! 💗
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR