Ett Foto I Timmen 5 November 2015.

Ett foto i timmen är precis som det låter. 
Vi tar ett foto i timmen under vissa dagar. Andras Efit hittar du här, ettfotoitimmen.se.

Det saknas en hel del timmar idag men några fick jag med iaf 😊

07:00.
Hög tid att kliva upp. 
Luna sover Nära ❤️

08:00.
Tar min pärla till jobbet. 

09:00.
Då äter vi frukost på jobbet. 
Mycket skratt och diskussioner 😊

10:00.
Sitter på kontoret och förbereder nästa veckas blad b la. 


11:00.
Returnerar inventeringsdosor.

12:00.
Det här med att ta selfies är inte riktigt min grej.

13:00
Lunch och i tidningen är det mest elände. 
Stackars Stackars Lisa. 


14:00.
Cornelia var så dålig i natt och i morse, så vi åker till läkaren. 

15:00.
Får hämta ut penicillin. 
Luftrörsinfektion. 

16-18.
Fullt ös på jobbet och inte en tanke på att fota.

20:00.
Middagen är uppäten och disken undanplockad, vi åt pulled pork och äntligen fick Cornelia i sig lite mat ❤️
Som vanligt har vi givande samtal och diskussioner. Är så tacksam för att mina båda döttrar har så vettiga åsikter och tankar, älskar att samtala med mina barn 😊

21:00.
Jag och Cornelia lägger oss skavfötters på soffan och småpratar och lyssnar på musik. 


Det får bli sista bilden för idag. 
Kram på er! 


Micke

Åhh, du kör EFIT en gång om året numera? ;)

Hoppas hon kryar på sig där!

Svar: Nåt sånt blire Micke ;)
Jessica

Anna

Inne å kikar på din dag. Får inte glömma att jag måste på apoteket i dag å hämta medicin!

Ha en fin helg!

// Anna

Svar: Tack Anna! 😊
Jessica

Anni

Alltid kul att ha kul på jobbet! Hoppas att det vänder för dottern nu, så trist att vara sjuk och inte kunna äta.

Svar: Tack 😊
Jessica




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR