Hjälpreda

på jobbet har jag haft idag :)
Cornelia har varit med mig på Countryhouse.
(Såhär glad blir man för att man får följa med mamma till jobbet ;)  )



Vi kom hem med varsin sånhär tunika ;)



Jätteskön och mysig :)
Designad av Anna som dessutom skickade ett urgulligt sms till mig i eftermiddags. Tack snälla! :)

Och så vill jag ju bara säga tack till lillasyster Eva för kommentaren i förra inlägget! Oj, vad jag blev glad och så varm i hjärtat! Tack goa!!



grannen

snyggt.har spanat in den tunikan på hemsidan. får bli en tripp till rosa huset.finns mycket mycket jag vill ha därifrån.

grannen

snyggt.har spanat in den tunikan på hemsidan. får bli en tripp till rosa huset.finns mycket mycket jag vill ha därifrån.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR