E F I T 19 augusti 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

Idag är det fredag och arbetsdag så det är lite svårt att hinna med att fota så det är en del timmar som inte finns med..
Korten är tagna med iPhonen så ingen superkvalité..

06:20.
Kom på att det är EFIT idag!



07:00.
På väg till jobbet denna höstiga morgon.
Älskar den höga klara luften!



08:00.
Börjar baka på jobbet.



09:00.
Skriver ut lite nya etiketter till bakeoff-skåpet.



10:00.
"Bullar upp" ;) med blåbärsmunkar, 3 för 18 :- :)



Mellan 11-13 är det tokomöjligt att hinna fota - fullt upp :)

13:00.
Lunch, och jag handlar nästan alltid på lunchen.
Gäller att vara effektiv ;)



14:00.
Hämtade ut mitt paket från bubbleroom på lunchen, en riktig mysklänning!
Visar den i morgon ;)



15:00.
Bakar baguetter för brinnande livet ;)



16:00.
Jaha, då hann jag inte med 16-fotot, då jag hade fullt upp ;)
Ni kan ju bara gissa vad mina arbetsdagar går fort.

17:00.
Dags att byta om och åka hem.



18:00.
Fotade faktiskt men bilden vägrar att föras över till datorn!
Jaja, inte så intressant heller eftersom jag dammsög.
Vill ha det fint runt mig, och kan inte slappna av annars. Stökigt hem - inget fredagsmys i mitt sinne ;)

19:00.
Barnen ville så gärna ha pizza från pizzeran. Så här sitter vi och tillsammans med Cornelias mysiga kompis och äter pizza och kebabsallad. Inte så flaschigt dukat precis men så är det då man hämtar mat..



20:00.
Massor av tända ljus.



21:00.
Cornelia tar kort på mig då jag sitter vid datorn.


22:00.
I köket lagar Peter pastasallad till Cornelias fotbollsdag i morgon.
Regnet smattrar mot rutan och jag myser.



Det får bli sista bilden för idag.
Nattuggla som jag är så är jag nog uppe ett tag till men jag ska ju ändå upp tidigt i morgonbitti och jobba.
Tack till Dig som tittat in!

Joakim

Tittar förbi din dag :)

Annika

kikar in på din EFITdag, det såg himla gott ut med munkar

Anonym

mysig ni har. såg mitt gamla hus i bakgrunden.

kram kram x grannen.

Micke

Men jag tror det regnar på allas EFIT-bilder utom hos mig :)

Visst ja, du var ju från Lycksele du..

Ariella

Hej!

Kikar förbi på din efitdag.

Härlig dag med många mysiga bilder. Ditt hem verkar vackert och rofyllt. Läste ditt första inlägg för idag lördag.. Jag gillar också Takida och var på deras konsert för bara några veckor sedan i Grebbestad. Fantastiskt bra!

Ha det gott!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR