E F I T 7 augusti 2011.

Ett foto i timmen är precis som det låter, vi tar ett foto i timmen under speciellt utvalda dagar.
Andras EFIT kan du hitta här.

01:00.
Dags att släcka lampan och sova.


07:00.
Kliver upp och in på toa.


08:00.
Klar för att åka till jobbet och tar en fjortisbild på mig själv ;)


09:00.
Jobbar och hinner inte fota.

10:00.
Äter frukost.


11:00.
Hinner inte fota igen ;)

12:00.
Dax att åka hem.


13:00.
Mannen ligger på soffan och sover.
Skönt denna regniga söndag!


14:00.
Sätter mig vid datorn och tänder lite ljus.
Jag tycker det är skönt att det regnar och ska försöka vila en stund idag.
Och ta tag i tvätten och sånt som man inte vill göra då det är soligt ute.


15:00.
Ligger på sängen och vilar.


16:00.
Under tiden jag vilat har Cornelia och hennes kompis gjort en koja i köket... den tar upp hela köket! ;)


17:00.
Stryker och lyssnar på Underbara Claras sommarprogram i min iPhone.
Jättebra tycker jag. (I allafall det mesta.)


18:00.
Lagar middag. Stekt kassler och broccoligratäng.


19:00.
Sätter mig med en kopp kaffe och en Lindorkula. Mums.


20:00.
Cornelia fixar varm choklad med grädde till henne och hennes kompis som ska sova i kojan i köket inatt :)


21:00.
Vi kollar på "Trassel".
Tänk att jag inte ens kan se en tecknad film utan att gråta.. ;)
Den var jättebra förresten!


22:00.
Fortfarande film..


23:00.
Dags att göra sig iordning för natten.


Det var allt för idag :)

Kikar på din EFIT-dag. Ha det!

Annika

visst är det bra att man kan lyssna på sommarprogrammen efteråt, vi laddade ner hela 2010 och inte lyssnat på ett enda program än ;-)

Micke

Haha, skön koja! Gick inte av för hackor den!

Ariella

Hej

Kikar förbi.

Sådana där kojor va ju jättekul att göra när man va liten. Vi byggde dem alltid när det var åska.

Malin

Du är tålmodig Jessica.. koja i köket.. hi hi

Sofia

Kollar in din efit - jag hade aldrig klarat av en koja i köket :-) Jag håller med om filmen Trassel, den är bra!

Vilken mysig dag du ser ut att ha haft! Kojan verkar vara en höjdare!! :)

~Titti

Anna

Hej!



Är inne och kikar på dina EFIT bilder.



Ha en skön vecka!



// Anna




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR