Takida.

Jag vet att många inte gillar Takida, ingen aning om varför, tycker soundet är suveränt är och Robbans röst är grym! 
 
Den här låten har jag älskat från första stund!
Jag vet, ingen ny låt precis och sönderspelad för vissa men jag bara älskar den.
Ni vet väl att låten är en hyllning till hans fru, att han skrev texten på 30 minuter.
K ä r l ek .
(Förklaringar överflödiga.)
O B S !
LYSSNA (helst) HÖGT! ;)



Kan inte annat än hålla med! :)

Helén

Hej!



Hamnade här genom ngn annas blogg då jag kikar omkring på efit´s! :))



Härlig sida du har - måste bara säga att jag blev så glad att se ett TAKIDA fan! Jag fullkomligt ÄLSKAR dem o som sagt - Robbans röst får mig att vilja gråta ibland av välbehag - hur det nu kan gå ihop? ;)



Hoppas du har en fin helg!



Mvh Helén

Eva

Den är tyvärr lite sönderspelad... Men när den kom, för typ 5 år sen (?) satt vi ute en varm sommardag på verandan och lyssnade. Då sa maken: "Om jag skulle skriva en låt till dig så skulle det va den här!". =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR